Tulinpas nyt kirjoittelemaan osan 3, toivottavasti tykkäätte. Ja jättäkäähän kommenttia luettuanne osan, sekä risut että ruusut ovat tervetulleita! :) Tämä osa mennään aikalailla mustavalko-kuvilla. ;)

870390.jpg

Kaitlin oli saapunut terapiaan, jälleen kerran sateen saattelemana.

870394.jpg

"Päivää, Kaitlin." Tri White tervehti kohteliaasti potilastaan. "Päivää, tri White." Kaitlin tervehti takaisin. "Tänään voimmekin aloittaa itse terapian. Voit aloittaa kertomaan sinun ja Kevinin tarinaa ihan alusta lähtien..." Tri White kertoi. "Hyvä on, aloitan aivan alusta." Kaitlin vastasi.

870376.jpg

"Minä ja Kevin tapasimme kun muutimme 19-vuotiaina opiskelijakämppään. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävät ja aloimme lähentyä. Pian aloimmekin seurustella...

870386.jpg

Iltaisin soitin innoissani ystävilleni Michellelle ja Cassielle kertoen kuinka onnellinen olin Kevinin kanssa. Tuolloin myös heillä oli poikaystävät, tosin Cassie vaihtoi heitä suunnilleen yhtä usein kuin sukkiaan...

870383.jpg

Kolmantena opiskeluvuonna Kevin kosi minua, ja menimme kihloihin. Silloin olimme niin onnellisia.

870391.jpg

Kun olimme saaneet opiskelumme päätökseen, jäimme asumaan opiskeluaikaiseen taloomme ja menimme naimisiin. Haaveilimme yhteisistä lapsista ja unelmakodista. Elimme täyttä unelmaa. Ennen häitämme unelmoin satuhäistä ja sain toteutettua sen. Meidän häämmekin olivat täydelliset!

870381.jpg

Mutta sitten kaikki, kaikki muuttui kun otimme vuokralaisen; Jennifer Johnssonin. Minä ja Kevin olimme molemmat 25-vuoden tuntumassa ja tämä Jennifer oli 20-vuotias nuori-nainen joka muutti kaupungista meidän koti-"kaupunkiimme". Hänhän oli lähes jokaisen miehen unelma, nuori, kaunis, hoikka, hiukan tumma iholtaan...

870374.jpg

Ja olihan se arvattavissa. Kun tulin töistä kotiin kuulin ylhäältä melua. Niinpä menin katsomaan...

870388.jpg

...yllätys, yllätys. Siellähän minun niin ihana ja luotettava aviomieheni oli vuokralaisemme kanssa pelehtimässä ja vain kolmen aviokuukauden jälkeen! En ollut uskoa silmiäni.

870375.jpg

Ja pian tuon jälkeen mieheni luuli etten ollut nähnyt mitään ja heittäytyi sohvalle viereeni ja koetti suudella minua. Noh, reaktioni varmaan arvasitkin jo? -Kietäydyin suutelemasta aviomiestäni.

870389.jpg

Illalla kutsuin hyvän ystäväni Cassien kylään ja kerroin hänelle tapahtumasta. Mieteimme yhdessä mitä minun olisi tehtävä. Olisiko minun jätettävä hänet vai kostaa hänelle? Cassien kanssa päätimme että "kostaisin" hänelle. Noh, eihän kosto ollut minkään veroinen kun vain suutelin parasta ystävääni. Kevinhän sentään oli pelehtinyt vuokralaisemme kanssa.

870377.jpg

Suudelma Cassielle ei ehkä ollutkaan paras mahdollinen vaihtoehto sillä Kevin jättikin MINUT! Hiukan sivummalla Jennifer muka näytteli pyhimystä ja katsoi järkyttyneenä ja pelokkaana eroamme.

870379.jpg

En ollut uskoa korviani! Nyt hän jätti minut! Aloin tietenkin itkeä, eikä siinä vielä kaikki sillä siinä samassa hän ajoi minut talosta pihalle...

870380.jpg

Ja sinne hän jäi flirttailemaan iki-ihanan Jenniferinsä kanssa. Kun minä jäin pihalle syysmyrskyyn. Ja eihän minulla ollut paikkaa minne mennä. Paitsi...

870727.jpg

...Cassien ja Michellen luona jotka asuivat kahdelle ihmiselle hiukan liian isossa talossa. Onneksi he antoivat minulle paikan talostaan ja nyt asun edelleen heidän luonaan ja yöt nukun Michellen huoneessa. Onneksi minulla oli ja on edelleen ystäviä jotka jaksavat kuunnella, auttaa ja tukea minua. En olisi tullut tännekään, ilman heitä. Siinä oli tähän astinen tarinani alusta loppuun." Kaitlin sanoi juuri kun kello oli puoli kaksi, eli juur kun hänen terapia-aikansa päättyi. "Nyt minä tästä lähdenkin. Nähdään taas ensiviikolla." Kaitlin sanoi. "Tapaamisiin." Tri White sanoi terapia-ajan päätyttyä.

 

Tässäpäs nyt oli osa 3. Ja muistutan edelleen; Jättäkäähän kommenttia! :D